BIO


Bild på nya brallorna från Guess, tatuering samt en hotelldörr..=)
Supernöjd e ja me allt..=)


Fy så trevligt ja har haft de idag!

Blev bio Med Sandra Jonas och Odd.
Filmen blev givet vis nya Batman!
Ja man har ju hört att den skulle va bra.
Och de visade ju sig att de va den!
Synd man va så jäkla kissnödig sista halvtimman!

Där efter fick jag köra en grymt fet truck som gick som attans!
Riktigt kul att köra men ja va lite nervig för att pajja den. hihi

Yes!

Jag e ju en tjej som faktiskt gillar öl och feta bilar.
Är även en tjej som har lite för mycket underhudsfett. 
Ja enligt mig själv då såklart..=)
Men mamma gillar de så de e ok..
Imorgon e de träning som gäller och de ska bli sååå skönt att komma igång nu efter att varit sjuk.
Ja så nu åker benen på en omgång!




Jordens sötaste! Gissa om jag älskar texten!




Sparar givet vis de "bästa" till sist! Haha!!!

God natt..;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Vart enormt bra resultat vännen

Hoppas allt är bra i Norge är ju hemma nu igen ojoj va skoj jag hade det i Miami måste fara dit nån gång *ler sött take care och ha de toppen på jobbet

Skall och köra benböj nu hua gruvar mig verkligen

2008-08-25 @ 13:41:38
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Mats

Kikar in och lämnar en go kram åt dig take care

2008-08-27 @ 00:10:43
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Mauricio

Hej hej.....de där brallorna satt ju riktigt bra! ;)

2008-08-29 @ 10:37:29
URL: http://www.mauriciodeltoro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0