Inpulsköp 2

 

Ej köpt klänning denna gången utan ja drog till med att gå in på House of Pain här i Norge och gadda mig. 
Ja så nu står de Underbar i nacken på mig. =)
Jag vet var du tänker att ja kommer ångra de och hur fasen ja kan skriva en sådan sak.





1: Jag vet om att jag inte kommer att ångra det. Jag ångrar aldrig saker ja gjort utan saker jag inte har gjort.
    Man tar lärdom av de man gör och där efter avgör man om man vill göra det igen eller inte.
    Just nu så ser ja redan fram emot tills jag ska göra min drake!

2: Varför jag skrev underbar... Jo de e för att ja faktiskt e de och inget annat.
    Är dock dålig på att påminna mig om de av och till, men nu står de ju på mig så nu måste de ju vara så! hehe

Nu är kl 02:30
Dags för Pernilla att sova.
Ska upp kl 09 äta och iväg och träna.
Denna veckan jobbar ja från 13:30 till kl 24 så dygnsrytmen känns lite bättre även om klockan e lite mycket nu.

Massa god natt kramar.. 

Kramski

Kommentarer
Postat av: Josiee

men gumman:) kul att du skaffat blogg;)...het e du som alltid med:)

2008-08-28 @ 03:41:48
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Mats

Snyggt den klär dig ha en skön och bra dag på jobbet skall iväg och träna tennis nu kram på dig Pernilla

2008-08-28 @ 08:17:29
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: daniella

bra gjort! klart man får skriva att man är underbar på sig själv om man är det! när ska du göra draken?

jag har skrivit min hunds namn på foten och har en indisk gudinna över hela ena sidan :) kommer aldrig ångra det!

kom o hälsa på snart så vi kan titta på varandras tatueringar. kram

2008-08-28 @ 17:39:46
Postat av: Lawley

underbar? hur vågar du skriva något sånt när du förstört några människor liv med din mytomani?

undrar bara...........



2008-08-31 @ 13:42:08
Postat av: Pernilla

Josiee:



Klart jag har så som alla andra!..;) hehe

Får gå in på din och kik lite me..=)



Mats:



Hoppas tennisen gick finfine och tack för dina ord!..=)



Daniella:



Tackar, bugar och bockar!

Draken börjar ja på om ca 1 vecka beroeende på om jag åker till Grekland eller ej. Man vill ju kunna vara i solen!..=)

VArt e de du bor nu?



Kramar



Lawley:



Ditt svar kan du läsa under kategorin svar på tal- Mytomani



Kram Pernilla

2008-09-01 @ 10:36:40
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Mats

Tennisen gick fin fint vann och avancerade ytterliggare. Hoppas att träningen går bra för dig också vännen

2008-09-01 @ 22:51:21
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0