Kom inte nära mig.

Det är så jag känner.
Ofta e de så.
Jag stöter bort människor runt mig för att jag är rädd för att bli sårad. Rädd för att någon ska dra mattan under fötterna på mig.
Men de e sådan jag e.



Nu blir de mera träning för mig. De e som balsam för själen.
Ska inom Lelle på MM sports och shoppa lite nya träningskläder och tillskott som vanligt när man känner att träningen står lite stilla.
Man blir ju lite peppad när man har varit där eller ja ganska mycket. =)
Men ikväll blir de en löprunda innan sängen kallar.
Får se m foten min håller och om inte... humm synd..=)



http://www.mmsports.se/
Stick gärna in och kika..=)


Kusinen Kim kom hit idag.. De e ju hur många år sedan som helst så de e riktigt kul att se honom!

Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0