MILF??


Yes!
De rycker i livmodern säger ja!
haha

Nej men faktiskt.. 
Nu e ja i den åldern då ja faktiskt längtar efter barn.

Ja jag får ju ta en sak i taget.. 

En bra karl e ju faktiskt ett måste först.
Jag ska kunna se mina barn i hans ögon.

Att bli älskad och få älska någon är en underbar kännsla.
Att få känna  och följa de linjer med mina händer som bygger upp kroppen till den man som jag vill dela mitt liv med är så magiskt.
Älska är vackert.
Att skapa ett liv tillsammans är mäktigt!

Var hos min väninna idag som inte bor allt för långt här ifrån och hälsade på.
Hon har en underbar dotter på 4 månader.
Så söt och oförstörd.
Att så mycket kärlek kan få plats i en sådan liten människa.
Hon är vacker.


Här kommer lite bilder från dagen.




Ut över detta så har jag köpt nya jeans från guess.
Dom sitter som en smäck!

//Pernilla








Kommentarer
Postat av: annders me två n

du e sååå jävla go....du kommer bli en milf en dag o då finns ja där....milfhunter e jaaaaa puss,. o träna inte ihjäl dig för faan

ses snart hoppas jag email: härkommerpippilå[email protected]

2008-09-05 @ 22:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0