MIN ÄLSKADE VÄN!

Brukar du känna dig ensam? 
Som om ingen vill ha dig?
Jag har känt så.

Men efter att ha läst min mycket goda väns blogg så blir man ledsen..
Inte över sig själv.
Utan över den 12 åriga flickan hon var när hon togs ifrån sin familj.



Det här är min älskade vän Chanel!
Vår vänskap har nu funnits i över 7 år.
Hon betyder otroligt mycket för mig!

Om henne:
Den Obotliga Skytten på snart 23år, på väg mot sin  framtid** 
För första gången i sitt liv skall hon försöka att blotta sig själv,
öppna sig själv som jag aldrig tidigare har gjort.. 
detta är en utmaning... 
Hon kommer skriva ner olika händelseförlopp ur sitt liv som har satt spår,
men som också har format henne till den hon är idag. 
Detta är hennes ord, 
Hennes Liv ur hennes perspektiv*<3 

Läs om hennes hat emot män!
Misshandel utan dess Like!
Och känslan samt saknad efter sin familj.

Att du har blivit så stark gör mig lycklig!
Tycker om dig och finns för dig dag som natt!

Kramar din vän Pernilla

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5545669

Kommentarer
Postat av: Chantal

NÄMEN GUMMAN!!!!!!!





faaan jag började ju för faaan gråta när jag läste detta:(_jag gråter än<3



uushh:( visste att du va en god vän och som bryr dej men detta fick mej verkligen att öppna ögonen på nytt... Älskar dig verkligen.. och du om nån borde veta att dem tre små orden använder jag SÄLLAN så dem betyder OTROLIGT mycket för mig och du betyder mycket för mig** äälskar äälskar dig.. måste nästan ta kort på detta.. så fint du har gjort det!! många <3 <3 <3 kram till dig

2008-12-02 @ 23:41:51
URL: http://metrobloggen.se/carisma
Postat av: Pernilla Pramberg

Jag älskar dig verkligen utav hela mitt hjärta!

Jag har tyckt om dig sedan först dagen.

Ja så varför ska ja sluta göra de nu?

Den frågan finns ju faktiskt inte!



Kom ihåg att ja prata med min sambo ang att du skulle flytta hem till oss.

Ville ju ta dig till oss och få dig att må bra. =)



Ja finns alltid här för dig som sagt.

Så tveka aldrig att ringa om det skulle va något!

Och de måste du lova mig!



massa kärlek

2008-12-03 @ 10:43:16
URL: http://pernillapramberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0