Ett år äldre!

Sådära!

Ett år äldre. ja 24 blir man idag då. =)

Jag sitter här hemma i soffan med en kyckling i vänster hand samtidigt som ja fingrar på datorn och får bokstäver att forma ord.
Träningen gick faktiskt bra idag och ja hoppas att ja ska kunna hålla uppe tempot när ja även är i Norge och jobbar 2 veckor i sträck.
Har ju varit så trött första och sista gången nu när jag har varit där vilket gör mig ganska frustrerad.
Men men de ska gå fint..=)

Vill tacka för de fina meddelanden i mitt förra inlägg som jag skrev här.
Det värmer jätte mycket!
Dock var de ju ett tag sedan och nu har ja en massa positiva saker framför mig. 

Nu ska födelsedagsbarnet sova..




Natti natti på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Mats

Grattis vännen

Hoppas du får en underbar skönhetssömn samt en superbra födelsedag



Många stora kramar

2008-07-11 @ 02:58:44
Postat av: Gabriella Felfle

GRATTIS PÅ DIIIIIIIIIIIIN DAG!!

Önskar dig allt gott,inte bara idag ;)

Ha det bra,Pernilla

Kärlek/

Grannen Gabriella

2008-07-11 @ 13:11:53
Postat av: Theres Holmgren

Stort grattis Pernilla!! Hoppas allt är OK med dig!!Och att du fått en härlig dag!!

KRAM Theres med familj

2008-07-11 @ 19:11:19
Postat av: Anonym

GRAAAAAAAATTTIIZZZ gumman... synd att jag skickade grattis sms en dag försent bara:( ahah men bättre sent än ALDRIG.. hoppas du haft en toppen dag.. LOVE // Chanel

2008-07-20 @ 22:43:35
Postat av: Eva

målar du tavlor vännen??+ Hmm,, intressant!!!

2008-08-17 @ 19:24:10
URL: http://evasriddle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0