Färdig för idag!

Sådär!

Nu har ja jobbat med mina underbara människor.
De ser lite härjade ut och vid fösta blicken kan man bli lite skrämd.
Ja de va i alla fall ja när jag jobbade där första dagen.
Att jobba med dessa människorna stärker en enormt mycket och man är helt plötsligt väldigt glad av att man är skapt som man är.
Sedan blir man väldigt nöjd över sig själv när man kommer på nya lösningar och metoder för att få dom att faktiskt skada sig själva så lite som möjligt.
De personerna som vi jobbar med är självskadande och utåtagerande och har en mycket grav form av Autism.


Nu efter att ha jobbat från 10.00 till kl 22.00 så är jag mycket trött.
Jag är nöjd över dagen och samtidigt längtar jag till morgondagen.
Varför ja längtar beror på att ja ska iväg och klättra.
Ja ja älskar allt som har med träning och hälsa att göra.
Att få använda ett av världens finaste verktyg (kroppen) är ju helt kanon!
Dock har jag dess värre fortfarande ont i foten efter midsommar och överanstränger jag det så strålar de upp i benet.
Ja så vad är de Pernilla ska göra de första hon gör när hon öppnar de blå ögonen på morgonen?
Ja jo ringa läkaren!..=)
Dock har aldrig något ont hindrat mig från att göra det jag vill..
Lite korkat kanske.. 





Kommentarer
Postat av: Pagge

Aj, aj, aj! Men du vet ju att jag vill fota dig i så fall. Haha ;-)

2008-07-14 @ 21:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0