Intressant?

En mycket trött Pernilla sitter hemma i soffan och är lite kluven på vad det är jag ska göra.
Tackade nej till fest och så vidare pga att jag e otroligt trött och har en fin förkylning i kroppen!.
Antingen sätter jag på en bra film eller så tar jag fram alla världens färger och målar lite.
Har en liten Idé om vad jag ska måla och ja borde faktiskt börja på den då de tar sin lilla tid och allt ska torka mellan varven.
Har fruktansvert ont i huvudet med och jag känner ganska starkt att regnet är påväg.
Perfekt väder för att måla i men dock ej för mitt huvud.=(



Detta är min första tavla ägs nu av en spådam i grekland (Rhodos Stad) och den hänger i hennes studio. E ni mer nyfikna på den så glid in på Tatoo store på bargatan så hänger den där..=)

Sådär ja.. nu fick även efterfesten lite reklam..=) hehe

Insperiation till min nästa tavla e ifån ett bröst faktiskt.. Inte en kvinnas utan en man.
Resultatet får ni givet vis se när allt e klart..=)

puss och kramen..=)

Kommentarer
Postat av: Mats

Vilken fin tavla sweetie du har ju talang verkligen snyggt arbete ha en skön o bra dag kram

2008-07-20 @ 11:51:02
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Chanel

Gumman du få ta och fixa en tavla till mej snart då... blr jag din största fans;) ha det toppen så hörs vi.. Puuuuss kram//Chanel NR1

2008-07-20 @ 22:38:04
Postat av: Pernilla

Mats:



Tack ska du ha..=)



Chanel:



Ska ja måla en tavla till dig kommer den bli ganska flummig. hehe

2008-08-19 @ 21:50:26
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0