Dagen i ära.

Dagen i ära började med ett ryck.
Karin ska ju iväg till Portugal så hon ville inhandla lite smarta saker till sin resa.
Jag hakade på då ja även behöver lite smarta kitt när ja reser fram och tillbaka till Norge.
Karin hittade lite smått och gott på Stadium XXL.
jag hittade typ nada.
Vi gick ut och där står 3 st stora grabbar.
Vi ser lite lustigt på varandra och jag tycker jag känner igen den ena killen.
Karin hoppar in i bilen för att köra ut den från parkeringen.
jag fick vänta lite då de var för trångt mellan bilen bilarna för att kunna ta sig in.
Karin har hål på avgasröret och börja givet vis gasa lite extra för att dra till sig uppmärksamhet från de tre pojkarna och framför allt göra mig röd i ansiktet!
Fy dig!..;)
Väl inne i bilen kom jag på vem den ena killen var.
Det va ju en snubbe som jag jobbat ihop med på en nattklubb här i Gbg.

När vi kom hem så gick vi båda in på nätet givet vis för att kika upp dagens händelser.
Karin avbröt mig med ett stort skratt.
Grabbarna hade kollat upp oss via registreringsnumret på bilen och där med hittat Karin på facebook.com
Där lämnade de kort och gott ett telefonnummer samt en förfrågan om att äta middag med dom.
Givet vis gjorde vi det!
Vi var ju båda var lite lätt uttråkade och behövde piggas upp.
Sedan e de ju altid mycket trevligt att möta upp gamla vänner! =)

Vi bytte om och bar oss iväg till Park där vi bestämde träff.
Väl där så var de hummer och tillhörande bubbel..

Något senare eller mycket senare var de dags för mig och Karin att köra hem.
Tänkte ta min ny G ride men men alkoholmängden i kroppen så tyckte vi att det inte var någon smart idé så vi tog en taxi.

 
Jag och mitt nya åk.

Bugar och bockar för trevligt sällskap och mat!

massa kramar

ps tur ja ej körde hem med min röda fara.. Körkortet kunde ju rykt..=/  Ds

Kommentarer
Postat av: daniella

haha, va söt

2008-07-29 @ 02:29:14
Postat av: Pernilla

Vist e den.=) köpte den på blocket och fick de nerprutat som fasen!

Ja e nöjd! ;)

2008-08-13 @ 10:29:52
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0