Ompalnerat.

Hela dagen blev omstrukturerad.
Jag vakna kl 07 och springer ner till tvätterian och tvättar.
Medans första tvätten körs så blir det en timma powerwalk och hem igen för att årdna upp tvätten.

Kalle ringer... De blir ingen klättring idag.
Inte kul tyckte jag.
Dock fråga Kalle om jag ville följa med ut och segla.
Givet vis sa ja ja. Det är ju så himla gott att komma ut på de stora blå.
Efter en timma på båten så slog Jhon blund mig i huvudet.
Jag måste ner och vila lite.
Jag vaknade..
Jag hade nog sovit lite länge då ja vakna upp i lysekil och de var dags att gå av för att äta. hehe
Jag och Kalle tog bilen hem då han ska upp och jobba imorgon och ja ska till Ortopeden med min fot.
Ja tacka för den goa resan då de faktiskt va väldigt skönt att ligga inne i båten och somna till ljudet av vågor.
Jag behövde nog detdära!




Imorgon e de en ny dag me nya möjligheter så nu ska ja lägga mig i min säng och sova lite till. =)
Och Kalle! Vi ses på måndag på väggen igen!
Jag och Karin Laddar! ..=)

Och en sak till.. Amelie frågade ju vad ja hade köpt min klänning så ja tänkte ju faktiskt svara på det.
Det finns en affär här i Gbg som heter Bling.
Ligger högst upp i feman huset i Nordstan,
Dock kan de säkert hitta den på flera andra ställen då märket e ICHI.
Annars hittar du mer info här:   www.ichi.biz


puss och god natt..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0