Slut på denhär dagen.

Efter 2 fina dagar me min mamma och hennes väninna så e ja ganska matt i kroppen.
Ej för att de va här utan pga att vi spenderat mycket tid inne i stan.
Jag börja me att lämna in min dator då de va en spricka i den.
Jag kommer ej få den förrän om ca en vecka.. fyyy vad illa!
Kommer bli lite dålig på att blogga jag nu denna veckan då.
Sicken tur att Karin som jag bor med har en computer. =D

Där efter så va de in på Ålens för att köpa Decleors dagkräm för att min tagit slut.
Efter de blev de 3 nya armband, solbrillor och ett linne.
Får ju ej glömma fikan inne på NK.

Efter 3 timmar inne i stan var de dags att åla sig hem.
Haide och mamma packa sina väskor då e skulle rulla me bilen tillbaka till småland.
Jag drog iväg och körde ett benpass och där efter upp och hälsa på min granne Jessica som mubblerat om i sin lägenhet.
MYCKET fint blev de!

Jag är helt slut!
Ja så nu e de dags för att lägga sig ner i sängen och blunda.
Klockan är 00.30 snart och ja ska upp och tvätta kl 07 samt springa.
Där efter blir de klättring samt en tur till läkaren med min fot.
Ska nog ta och sola lite också och  springa in till Lelle och Olle på MM Sports för att köpa lite bränsle till kroppen.
På kvällen kommer de även bli ett träningspass på sportlife.

Ja såpuss och godnatt på er!

=) MIAjjjaaaauuuuu





.

Kommentarer
Postat av: Kalle Glägje

söt du e...

Här ska det klättras :-)

kram

2008-07-17 @ 03:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0