Osminkad och Naken

Bild tagen av Markusp.se
Mitt Första och kanske sista inlägg:

Ska jag börja blogga? Varför? 
Skulle någon läsa det jag skriver?
Varför?
Skulle ja läsa det jag skrivit.
Svar ja..
Men endast för att rätta alla stavfel.

Jag sitter osminkad och naken..
Invirad i ett vitt badlakan..
Jag doftar svagt av Schampo och  Dolce & Gabbana the one..
Mitt hår är fortfarande blött, jag ska torka det. 
Bara inte just nu..

Jag är utmattad och trött efter dagens träning.
Men det gick bra idag också. =)

Funderar över vad jag ska skriva här..
  1. Ska jag skriva om dagarna som går?
  2. Om min omskakande uppväxt?
  3. Strävan efter uppmärksamhet för att dölja spåren av min ensamhet?
  4. Utviken?
  5. Fallet som fick mig att vakna?
  6. Strävan uppåt och hur man gör för att lyckas?
  7. Lycka?
  8. Träningen?
  9. Jobbet? 
  10. Vännerna?
  11. Mitt underbara Grekland?
  12. Eller min påbörjade bok: Mitt Liv Som Underbar?
Ja underbar. Det är ju faktiskt det jag har varit hela tiden. Bara det att jag ej vetat om det..

Vi får se vart vägen tar mig.. Nu ska jag torka mitt hår. =)

Kommentarer
Postat av: linea

kommer bli intressant och följa...

2008-06-18 @ 10:28:55
Postat av: Saragumman

Skriv om lite av allt! Blir en spännande mix a'la Fisen :P

PUSS

2008-06-19 @ 19:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0