FACEBOOK







Eller INTE!


Nu kanske ni undrar?..
Ja varför jag just raderade dig som vän?
Jag har nämligen bestämt mig att begränsa mig ang Facebock.
Jag kommer ha diverse vänner kvar men ej i samma utsträckning.
De på grund av att :

1. Jag fastnar där. Kan sitta i flera timmar för att sedan upptäcka att hela dagen har sprungit förbi mig.
2. Folk har koll på vad ja gör exakt hela tiden och genom det är man ju ej privat någon stans.
3. De skapar otroligt mycket missförstånd då andra kan tolka saker och ting fel som man skriver.

Jag e helt enkelt trött på att bråka om skitsaker och tycker faktiskt inte det är värt de het enkelt.
Finns vissa saker som jag prioriterar högre.
Med tiden kommer jag nog att ta bort den helt.
Ni som jag har kontakt med och som jag älskar har ju faktiskt mitt nummer..=)




Ja så lyft luren för attans! =)


Kommentarer
Postat av: Andy

denna pojk ger pernillis en bamsekram skön inställning gumman =) vi hööööörs PK

2008-11-30 @ 13:18:46
URL: http://www.flickr.com/photos/designandy
Postat av: Pernilla Pramberg

=) de e ju så de är..=)

2008-12-01 @ 17:06:15
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0