Lipsill!

Ska de vara såhär?



Går ju på massa massa smärtstillande som gör att ja blir lite snurrig i kanelen!
Så Pernilla åker karusell titt som tätt varje dag..=) hehe




Dock så har ja märkt av att ja e fruktansvärt känslig.. e de normalt?
Igår börja ja till och med lipa över vart mina vänner skulle gå och handla.
De ville handla på Ica och ja ville de skulle gå till willys.
Hur  kan man börja gråta för de?
herre gud säger ja...
Sedan höll de i näst in till hela dan och brast senare på kvällen igen.

*Kliar mig i huvudet och undrar vad de e för fel*

Idag e dock precis ALLT bra!

Mari e på väg.





Från vänster:
Mari, Hasse och Anna Skvätter till de på Deep

Vi ska gå igenom lite papper tillsammans sedan blir de fika på stan.
Samt ett besök på MM Sports hos Lelle och c/o.



Nu e de dags för mig att ringla in i badrummet för att göra mig redo.=)


Kram på er!






Kommentarer
Postat av: Josiee

Du det hade vart grymt mysigt:) Jobbar till 2 dock...skulle det passa därefter?:)puss

2008-11-21 @ 15:44:31
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Eva

KRAAAM!!

2008-11-21 @ 21:11:56
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: sarah

hej pernilla! jag ramlade in på din sida av en slumpa och fastnade totalt. vilken vacker tjej du är och vilket fint hjärta du verkar ha. du e snygg men ändå så naturlig. hur går det med killen du träffade, är du fortfarande lika kär? för visst är det härligt att älska =) / kramar från sarah

2008-11-21 @ 21:50:03
Postat av: Pernilla Pramberg

Josiee:



Jag e ej 100 på om ja har ditt nummer. Så maila mig de på fisboken är du snäll..=) 2 är en bra tid..=)



Eva:



Tack för dina goa kramar. De värmer mer än du tror.



Sarah:



Vad skönt att höra att jag ger dig en sådan fin och positiv insikt av mig till dig.

Alla människor e vackra på ett eller annat sätt.

Det är bara för andra att våga öppna ögonen och se de samma.

Och den dan man kan se de hos andra så kan man även se de hos sig själv..



Lite visdomsord från mig..=)



Ang killen ja träffa så e ja faktiskt inte lika kär...

Kärleken växer för varje dag och blir allt större.. =)



Det är en underbar människa jag har träffat som har ett stort hjärta.

Han ger de inte enbart till mig utan även till mina vänner.



Vi får se vart vår väg leder. ;)



Och ja att älska är underbart..



Kram på dig Sarah

2008-11-22 @ 00:35:51
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0