UTMANAD!

Jag är utmanad av Linda och Hanna.

Vet ej vad detta går ut på men nu kör vi..=)

 

 

Tre saker som skrämmer mig

 

  • Kärlek
  • Svek
  • och höga höjder. (klättrar ju lite dock för att övervinna rädslan. Även där springer tävlingsmänniskan in i mig och rycker upp mig högst upp! Kul e de också..=) )

 

Tre personer som får mig att skratta

Bara för att ja väljer 3 betyder ej att du som ej står med inte får mig att skratta.

Men

 

  • Sandra http://babyalicemusic.blogg.se/
  • Jessica : http://jesnilsson.blogg.se
  • Penilla: Ja jag menar givet vis mig själv! =) haha Kan bubbla ur mig så sjuka saker. ;)
Finns ju som även många fler av er skrattretande själar som ja vara älskar!

 

Massa LÖÖÖV

Tre saker jag älskar

 

  • Tillit
  • Träna
  • Att älska sig själv är ju något som e bra och något som varje människa borde arbeta med mer.

 

Så just därför slänger ja in det på listan och tycker även ni andra borde göra det också! =)

 

Tre saker jag hatar

 

  • Misshandel
  • Dråger 
  • Självhat

 

Tre saker jag inte förstår

 

  • Hur man vänder pannkakor i luften på bästa sätt.
  • Hur en människa kan trycka ner en annan.
  • Barnmisshandel e också en sjuk grej som ja inte förstår mig på.

 

Tre saker som finns på mitt skrivbord

Jag har inget skrivbord.

Men om ja hade så hade de nog varit.

 

  • Dator 
  • Penna 
  • papper.

 

Mycket enkelt..=)

Tre saker jag gör just nu

 

  • Dricker kaffe,
  • Bloggar och 
  • krämar på musik..=)

 

Tre saker jag vill göra innan jag dör

3 saker som ja vill göra..

 

  • Hum smörja in själen i balsam med hjälp av vänner och familj.

 

Svårt men ja vet att de går..=P

 

  • Bli framgångsrik.. Betyder dock ej att ja behöver bli de i pengar.
  • gå på Liseberg..hehe ingen anin va ja ska skriva här faktiskt så de får bli var de blir..=) 

 

  

Tre saker jag kan göra

fast bara om ja vill..;)

 

  • Kramas
  • Pussas
  • och uppskatta mina vänner.

 

Sedan finns de ju även en massa materiella ting.

Tre saker jag tycker du ska lyssna på

 

  • Ditt hjärta
  • Dina vänner som vill dig väl.
  • Joddla med siv! =)

 

Tre saker jag skulle vilja lära mig

 

  • Ta hand om mig själv bättre
  • Flytande Grekiska
  • Bromsa när ja åker inlines =)

 

Tre favorit rätter

 

  • Sushi
  • thaimat
  • köttbullar med potatis, brunsås och lingon! =)

 

 

 

Jag utmanar: 

 

  • Christian
  • Sandra
  • Jessica
  • Michan
  • Eva
  • josiee

Oj hoppas man bara ej fick välja tre här för då e de ju kört..=) hehe

 

 


Kommentarer
Postat av: Christian

Okej shoot,vad är utmaningen??

2008-11-09 @ 16:28:00
URL: http://christianbrandin.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHA KUL!

Tack för utmaningen Katten!!



Nu har jag tagit mig an utmaningen ;)



http://babyalicemusic.blogg.se





PUSS

2008-11-10 @ 00:59:45
URL: http://babyalicemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0