Vakna!

Vakna kl 15!!!!!!
Hur fasen gick de till!?
Gick upp och fixa lite gröt ringde en signal till sandra. Skulle ju ringt henne kl 12! Fy mig! höhö



Skyndade mig hemåt för att packa ihop mina saker för att sedan möta upp sandra för ett pass armar.
Sandra körde på bra idag!
Hon gjorde ett tappert försök att sätta sig ner på golvet men armarna höll inte upp henne så hon ramla!
Hahaha! Sjukt kul!
Men som sagt! Bra jobbat Sandra!



Nu e de dags för mys hemma i soffan!
Dock e detta en bild från i somras när ja varit ute och köpt nya tallrikar.
Nu har de kommit upp vita gardiner och blommor..=)

Kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra



HAha Tack gumman! Det är tack vare dig som jag komemr igång med träningen! =) TACK!



Haha ja det va den sjukaste känsla jag haft.. när mina armar va så trötta efter träningen att de inte ens höll mig uppe när jag skulle sätta mig ner med stödhjälp av armarna :s HAHAHA

Jag kände inte ens mina armar?! De va helt förlamade hihi



Och Tack för maten katten! =D



Imorgon kör vi stenhårt på rygg hemma på mitt gym!! :P



2008-11-18 @ 01:57:29
URL: http://sandrageeblogg.blogg.se/
Postat av: Michan

tack för din fina kommentar Pernilla :-)

Dina ord behövdes kan jag säga :-)

Hoppas att du får en bra dag.Är det imorgon du skall in för OP ? :-O Eller är de 19 dec ?

2008-11-18 @ 09:02:42
URL: http://www.metrobloggen.se/
Postat av: Eva

L.O.V.E vilken fin lägenhet du ser ut att ha!!! PUSS

2008-11-18 @ 10:13:01
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Pernilla Pramberg

Sandra:



Synd ja blev sjuk .. Vågar ju ej träna nu när ja ska opereras imorgon. =/

Men men ja e snart på fötter igen..=)



Michan:



Ibland glömmer man bort vad som egentligen är viktigast..

En själv.

Ja så då e de bra att ha någon som kommer och påminner en om det ibland..=)



Eva:



Tack så jätte mycket.

Dock lite stökig där. =)

2008-11-18 @ 19:19:07
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0