2 Dagar kvar!

Idag e de storm ute.
De blåser fruktansvärt och vågorna på havet är STORA.

Den 19 e de dags för operation.
Nervös.. ehh svar ja..=)
Har redan bokat mari så hon kommer förhoppningsvis bo hos mig.. annars får ja ha telefonen nära så man kan ringa grannen om hjälp.
Goda grannar hjälper en alltid! ;)
hehe
I alla fall för att komma ner och räcka mig tv kontrollen.

Nu har dock min kombo Karin flyttat ut så nu ska ja ut p äventyr och fiska efter en tv i butikerna.
Måste ju ha en innan den 19! hehe

Sedan e de målning samt byta ut bänkskivor i köket.
Köppa nytt köksbord och stolar på de.

Får dra in en sväng på chilli och handla lite...=) 



Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Tack ;=) Lycka till med operationen.

2008-10-20 @ 14:48:02
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: Linda Byström

Hej gumman.

Har du några frågor får du gärna höra av dig. Har gjort det två ggr, kan snart doktorera i kirurgi hahaha... Hoppas du haft en fin helg. Kram

Postat av: Anonym

Ellinora: tack så mycket ellinora! =)



Linda: haha du kan få førtroeendet att gøra mina då kanske..=) hehe

Har du bakom hela brøstmuskeln?

Min helg har ju bestått av jobb..=) men nu åker ja jju hem på onsdag så de ska bli super nice!..=)

Længtar såå mycket!



Hittade du på i helgen då?



kramizz

2008-10-20 @ 22:00:19
Postat av: Linda Byström

Hej gumman. Haha,,, tror jag inte du vill.. Mina ligger bakom muskeln delvis. Min helg bestod oxå av arbete. Dock bara roligt sådant. Kul att du kommer hem snart, Hanna nämde du ville träna nåt pass på Life, det ser vi fram emot. Kram

Postat av: Pernilla

Hehe klart ja vill de! Älskar konst och de kan ju ej bli något annat än konstigt.. humm humorn e låg nu.. hehe



Haha hanna hanna hanna hon har bestämt sig där ang Life.

Tycker de e så synd de ligger så långt bort..=/

2008-10-22 @ 12:30:37
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0