"RUNKMASTER"

Hehe var inne på en gammal vän och kolegas blogg och läste lite om vad hon hade att säga.
Hon berätta nätt och slätt om hur en man i T-banan i Sthlm hade stått och tittat på henne samtidigt som han stod och runkade.

Så som med andra saker så som diverse problem man har i livet så ska man ju alltid veta att man inte e ensam. Hehe
Ja så ja tänkte ta och dela med mig av mitt "lilla" problem.



Ja varje morgon när ja var ute och gick med min fina vovve runt gamla stan i Grekland så stod han där.
Alla som gått runt där vet om att det e feta murar som går runt om hela staden.
Så ja de var ju i själva vallgraven som jag gick.

Uppe på en av murarna såg jag en man. Han bara stod där.
Tänkte inte så mycket mer på de.
Men nästa dag var han där igen.



Ja kollade då lite närmare och ser att han står och onanerar som de så fint heter.
Givet vis blir ja chockad och pinnar vidare.
Fort går de! =)

Väl hemma och där efter på jobbet var ja ju tvungen att berätta hela händelsen!

Dagen efter var han där igen.
Tyckte de var ganska obehagligt men efter att ha pratat med andra hundägare där som även sätt denna mannen blev ja lite lugnare.
Helt plötsligt så tänkte man ju liksom inte på honom och o man gjorde de så gick benen lite fortare än de brukar just på den sträckan.




En dag fick min finfina vovve syn på en katt!
Hon börja kuta upp mot murarna.
Hon skäller hej vilt!

Givet vis står Denna härliga man och onanerar denna dagen precis bredvid trädet där katten sprang upp.
Dock tänkte han nog ej att de var katten som var målet utan honom själv.
Jag har aldrig sett en man springa så fort med byxorna nere kan jag lova!!!
HAHAHA



Efter den dagen såg ja faktiskt honom inte mer..=)

Här bodde jag!

Vägen dit:



     

Huset:



   






Välkommen in till denna datanördens blogg och läs om hennes historia på:
http://www.finest.se/candibaux




Kommentarer
Postat av: FF

Haha, sicekn snubbe... Ja, alla har vi väl NÅT å dölja... Fast vissa gör det. Inte...

Kul story då, från "verkliga livet".

2008-10-01 @ 13:38:41
Postat av: Pernilla

haha mm som de kan gå ibland..=) haha

2008-10-02 @ 11:52:14
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0