Mytomani






   Lawley om Inpulsköp 2:

underbar? hur vågar du skriva något sånt när du förstört några människor liv med din mytomani? 
undrar bara........... 


Hej Lawley!..=)

Förstört människors liv.. humm.
Det finns vissa människor som faktiskt inte funkar ihop.
Dessa människor har jag valt bort ur mitt liv då de faktiskt ej tillför mig eller jag den andra något positivt.
Vi drar alltså ner varandra.
Jag påstår ej att jag är någon ängel eller har varit någon.
Alla gör vi dumma saker och misstag i våra liv.
Men .. Vi tar dock lärdom av allt vi gör och där efter handlar vi.
Att jag skulle förstört någons liv tror jag faktiskt inte på.
Alla är vi ansvariga över oss själva och bestämmer själva om vi vill ses som ett offer eller ej.
 


Underbar.. Ja just de.. Jag visste att jag skulle uppröra någon.
Jag tycker faktiskt de e dags att sluta reta sig och bli upprörd över vad andra gör och inte gör.
Man bestämmer över sitt egna liv och väljer vilka vägar man ska gå.
Att kunna älska sig själv e starkt.

Ett sådant här inlägg som du skriver till mig tyder på en viss osäkerhet tyvärr.
Hade du varit säker på din sak så hade du skrivit vem du var och stått upp för dig själv.
Men hur kan du va säker..
Alla historier har ju 2 sidor. humm

Mytomani:
Det är ett starkt ord.
Det är en sjukdom som gör att man har svårt att hålla sig till sanningen och där med ljuger konstant hela tiden.
Ja till och med om små saker som är helt obetydliga.
Oftast vill personer som lider av mytomani hävda sig själva genom att försöka vara lite bättre än alla andra.
Där med kommer lögnerna.


Här kommer ett litet roligt exempel på mytomani:





Kramski från Pernillski..;)


Kommentarer
Postat av: Christian

De som klagar på andra bottnar bara i avundsjuka...

2008-09-01 @ 12:54:25
Postat av: Mats

Hej Pernilla! Trist att idioter skall skriva så där har dom ej nått bättre försig. Skit i såna och se till att göra ditt liv till det du själv vill det är mitt råd det har jag gjort och det har blivit konsekvenser men samtidigt är dom som ej vill acceptera dig för vem du är ej värda din tid tänk på det vännen. Hoppas du får en skön och bra nattsömn Kramar och ta hand om dig

2008-09-01 @ 22:41:28
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Pernilla

Christian:



Tack Christian. Skulle ej kunna säga det bättre själv.



Mats:



Fint de du skriver.

Dock skulle jag ej vilja kalla någon för idiot.

Bara för att jag får lite skit så behöver jag ej kasta tillbaka.

Jag vet vem jag e och vad jag står för.

Sedan vad andra tycker om mig e en helt annan sak.=)

Jag tycker ju om alla ändå.

Tycker till och med om personer som jag tycker mindre om.

För varje person man möter i livet lär man ju sig alltid något om dig själv.

Positivt som negativt.

Allt är välkommet.



kram

2008-09-02 @ 01:45:36
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Mats

Det var inte så bra kallat men blir less på andra som bara vill trycka ner folk tycker det finns annat att slösa sin energi på annars hade jag ju fått skriva om det varje dag ha en bra dag sunshine hoppas allt flyter på nu Kram

2008-09-02 @ 08:32:56
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: eva

hittar gärna på ngt, var bor du nu? MISS YAH!

2008-09-02 @ 10:40:52
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Amme

Bra sagt gumman!!

2008-09-02 @ 11:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0