Tjo!


Bilden ligger på fel håll och Pernilla har noll koll. =)

Skulle palla mig ivæg till dagens træning.
Væl framme så var det STÆNGT!
Fy fasen sæger ja om de!

Trippar tillbaka till jobbet dær ja faktiskt egenterligen inte vill vara..
En timma brænnde jag dær.

Sicken tur att jag har Ronny en av mina kolegor som sæger till mig på skarpen att pallra mig ivæg till næsta gym som ligger några steg bort.
Dock Ej så bra men man kan ju alltid gøra något.
Væl dær så va de tomt på folk och musik gick ej att ordna heller!
Mycket trist!
sætter mig ner och drar en djup suck.. Och gissa vad som hænder!!

Pernilla somnar! Haha
Fy fasen!
Sicken tur att de bara va i 5 min och att ingen var dær.

Dags att byta jobb!
Træningen går ju føre och pengar e inte allt.

Ska ta och børja jobba som habiliteringspedagog igen.
Roligt jobb och helt ok betalt.

Annars e alla førslag vælkomna! =)

Kramski

Kommentarer
Postat av: Diana

vad har hänt med festa pernilla som inte gjorde något annat än och söp skallen av sig och ragga på killar på helgerna?=)

2008-09-14 @ 02:54:20
Postat av: Pernilla Pramberg

Diana - Haha! De har ju gått några år sedan dess och alla måste vi ju bli vuxna.

=)

2008-09-14 @ 10:55:26
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Petrus

hahaha! Det var fan det bästa! Somna på gymet?! Inte ens jag har lyckats med det :)

Kraam

2008-09-14 @ 22:01:06
URL: http://fpj.blogg.se/
Postat av: Hanna Pucs

hej Pernilla! Ville bara säga hej och peppa dig till gymmet! Mvh Hanna

2008-09-15 @ 22:29:00
URL: http://pucahoney.se
Postat av: Schteeeken

hahahha fy fan va klockren du är!!!!



Jag kan ju erkänna attd et nääästan hände mig på gymet också..

Men somnade aldrig helt..för jag satt på en uppvärmningscykel :S... Fattar inte hur jag nästan kunde somna där... haha..

Puss på dig o saknar dig!!

2008-09-19 @ 01:03:35
Postat av: Linn

ser lika sliten ut i alla fall.

2008-09-19 @ 23:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0