Amanda och jag!

Gårdagen var helt underbar!

Jag och Amanda var hemma hos mig och delade på 2 flaskor bubbel och gjorde oss fina in för en svår utgång på avenyn.



Lite förvirrad över val av dryck. 


 
Kälek
  
Alkohol 

Fyllesamtal
 
Dans


Sex


Gidder.

Tror faktiskt vi fick med allt!..=)

Här efter när vi var tillräckligt raka så bar de in till Avenyn.
Där efter gick vi till DEEP och slök några vodkaredbull.
Träffade även en grymt fin karl men han la benen på ryggen innan ja han blinka.
Ja funderar lite på om man e för full men de kan man ju aldrig vara en fredagskväll med Amanda.
Ja så ja drog givet vis iväg lite fylle sms och där med var allt bra.
Härligt. Det går bra nu tänker ja och dricker upp de sista av min trolldryck.

Vi stapplar över me grasiösa rörelser till parklane där många minnen var suddiga men kul hade vi!
Där efter känner ja att en taxi ej e långt ifrån tankarna och bestämde mig för att utföra de min tankekraft har skapat.

Idag mår ja sådär.. 


Men inga sura miner på mig!

Jag tar mitt utråkade jag och och blåser av lite kort.

   

  

  
  

    



Yee






Kommentarer
Postat av: Danne

Att du kom in på parkan är ju bara det helt otroligt med tanke på statusen när ni gjorde en exit från Deep =)



2008-08-17 @ 17:14:47
Postat av: Pernilla

haha va vad har ja nu missat för tokigheter?

2008-08-17 @ 21:45:04
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Petrus

hahaha... sköna bilder

2008-08-18 @ 00:00:38
URL: http://fpj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0