Äntligen över!

sjuk dag!



Kom till jobbet, Grät lite faktiskt, chefen gick förbi.. Han frågade inte alls hur man mår.
Men du kanske undrar?
Varför ja va ledsen e för att jag har varit själv på jobbet och där blir man blir pressad på max.
Har fått jobba som 3 personer nu i 6 dagar.
Min sparlåga slocknade alltså...
Ingen säger tack.
Allt man får är negativitet överallt.
Ja om ja säger såhär.
Det är inte bara jag som kämpar.
Men man orkar inte tillslut. 
Man vill bara sätta sig som en liten klump på golvet och bara skita i allt.
Inte bara jag som känner så..

Grubblar man för mycket kan man få rynkor har ja hört!
Sicken tur de finns botox säger jag!

Idag jobbade jag med en tjej från Pålen.
Jätte duktig tjej!
Dock har vi lite svårt med att tala till varandra då hon varken pratar Norska eller Engelska.
De blir mycket oohh yes suckande och stönande beroende på om någont e jobbigt eller inte.
Jag tycker dock de e lika roligt varje gång.
Ja lägger man ihop alla läten så e de riktigt likt en dålig tysk porrfilm!
Och nej jag skojar inte!! hehe

 Nu ska ja sova!
Träna i morgon innan arbetet.

Kommentarer
Postat av: Mats

Hej vännen inte ska du känna dig värdelös du är ju en klippa kör hårt stor kram på ding min vän

2008-08-31 @ 18:07:46
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0