Fötterna blöder..=( Men det gör inget!

Nådigt Bakfull, 
mycket folk och ja har en träningsväska samt 2 kassar med talrikar samt 2 flaskor bubbel.
Mina högklackade skor som ja ännu ej gått in skavde enormt!

Ja mina fötter var inte glada på mig!
Chantall som var med mig hade sköna goa skor.
Klok tjej där!
Lätt avis blev man ju så nästa runda på stan e de bekväma skor som gäller!

Dock bet ja mig själv i tungan nu då jag ska ut med Amanda ikväll.
Och när pernilla går ut e de ej låga skor som gäller!

SKÅÅÅÅL säger ja bara!




ajajaj.....







Kommentarer
Postat av: Mats

Vart är det bäst i kväll att gå ut ha en toppen kväll kanske ses i vimmlet om du vill

2008-08-15 @ 20:17:36
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Andy

Ikväll borde du vara i Malmö då det är Papagayo och DJs från Frankrike som kommer!! Sista kvällen med detta ju!! :) Hoppas allt är bra med dig nu gumman.... kramar från Andy i malmö :)

2008-08-16 @ 10:39:55
Postat av: Pernilla

Mats:



Blev lite på gasen så de va la tur du ej träffade mig..=) hehe



Andy:



Ja ja har hört de vart riktigt bra!

synd ja ej va där. Men de e som de e ..=) kanske kommer nästa sommar..=) vem vet..;)

2008-08-19 @ 21:48:47
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0