Fråga.

Varför...


Varför faller jag oftast för upptagna män?..
Inte just nu men..
Ja ja gör ju inte de alltid men till en stor del.. 
Eller ja i alla fall förr.
Stod och funderade på de över en kaffe på jobbet.
 Ja mena där blir ju inga barn gjorda!!..*humf*
Visst barn e kanske inte något ja skulle vilja ha nu nu NU.
Utan man vill ju ha de när man har byggt upp en stabil grund med sin partner.
Men hur stabil e en upptagen man som vänstrar!?
Inte alls svarar ja för mig själv.
Dock har de aldrig sakt att de varit upptagna utan de har kommit fram mer med tiden då de försökt dra dåliga lögner från verkligheten!



Från en sak till en annan.
Var hos kiropraktorn idag och drog till ryggen lite.
Massa frågor gav lite svar.
Sover du gott om nätterna?
Stressar du?
Mår du bra?
Är de något du tänker på som ej e okej i din vardag?

De finns många ting nu som inte e så ok i min vardag för tillfället.
Dock e ju de sakerna till för att lösas.
Hur fort ja löser de åter stå att se.

Hon berätta även att grubblar man för mycket på saker och ting som man tycker e jobbigt och samtidigt förtränger att de e jobbigt så kan de övergå till fysisk smärta.


Väl när ja gick där ifrån kändes de som om lite småsten ramlat av mitt hjärta.
Skönt de! 
Ny tid fick ja dock nästa onsdag.

Där efter så gick ja in i en affär som hade min drake som ja faktiskt vill gadda på vänster sida av magen och ner över rumpan.
Kul kul kul!
Ont kommer de att göra men GUD så bra de kommer att bli!



Nu ska Pernilla sova. =)
Upp kl 02.30 för att ta sig till jobbet.

puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0