HÄLSOFREAK

Hälsofreak ja visst!! Men vart tog brösten vägen?
Alltid måste man offra något för att man gör något bra.
Tur de finns att köpa nu förtiden! Ett par bröst tack! Man somnar in, vaknar med nya tuttar och en tom plånbok.
Men men pengar e bara papper... huum eller hur var de nu..*kliar mig i huvudet*


 
Observera att brösten på bilden finns inte längre!..hehe putts borta pippi tagit.
Även dessa "kläderna" har jag köpt på 









Slänger in en ny sol och bad bild då de regnar ute.
=)
Här sitter vi och äter kyckling och potatissallad i Norge för fulla muggar!..=)

Kommentarer
Postat av: Mats

Wow vilket resultat grymt impad du är grymt duktig fortsätt så här

2008-08-09 @ 00:42:02
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Kalle Glädje

svårt o sova....



hej hjärtat!

Vet inte om du ser tider på inlägg o så, men klockan e iaf halv fem på lördag morgonen... (Ska ju iväg med Mustasch till Avesta i morgon och turné bullen går från trädgårn 11:45, så "jag måste sova paniken" börjar infinna sig lite lätt om man säger...) Kan inte sova inatt av någon anledning, har väl för mycket i skallen antar jag, så jag gick ut på nätet lite och va ju tvungen o kolla din blogg då :-)



Vet inte riktigt hur jag ska säga det här men, jag blir för det första riiktigt imponerad av att du går ut och säger de saker som du gör, på nätet... (Det skulle jag aldrig klara av o göra) Jag funderade förresten på o starta en blog, för min egen del härom veckan - där jag dock bara skulle skriva om vad som händer i mitt "musikaliska" liv, inte privat alltså.. Jag öppnade ett konto, men sedan efter att jag skrivit ett tag så slog det mig att, va fan, det här kommer ju inte en jävel o vilja läsa... För det blev så opersonligt på något sätt, och jag vill inte att hela världen ska veta vad jajg håller på med, känns som att om jag skriver hur det går för mig med mina gigs och låtar o oså, så blir det bara någon sorts märklig egotripp från min sida, och hellt plötsligt så backade jag, raderade allt jag skrivit och la ner skiten... hmmmm jag vet inte... Borde man låta hela världen få veta ens innersta hemligheter? Hur gör du?, hur vet du vilka hhemligheter du vill avslöja för världen? Dom du avslöjar e ju ändå rätt tunga. om man säger... (Skriver detta utan att korr läsa så du får ta det med en nypa salt, om vissa grejer inte hänger ihop. Just nu skriver jag bara som det kommer i huvet på mig)

Blev förresten jäteglad för den lilla presenten jag fick för några veckor sedan :-) Det ända jag inte klurat ut e varför du kom o tänka på mig när du såg den asken...? hmmmmm ;-) Vad har jag gett för intryck egentligen...? haha!!! Men gulligt va det! JA, ja, måste försöka få några timmars sömn innan det bär iväg på hårdrocksturné.... Skickar nog ett mms i morgon från någon märklig festival någonstans i sverige så du får se hur jag har det när jag e iväg på vägarna...



Puss och godnatt kram

/Kalle



PS.

Vad sägs om lite klättring på måndag eller tisdag (förutsatt att du inte stuckit till grekland, men då skulle du väl berättat hoppas jag...)? DS.

2008-08-09 @ 04:56:38
Postat av: Pernilla

tack så jätte mycket Mats..=)

Alla jobbar vi på att bli bättre..=)



och kalle.. Jag skulle läsa din blogg!..=)

2008-08-13 @ 10:28:51
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0