Nu e jag Sjuk

Japp! 
Till och med lite mer än vanligt.
Pernilla har åkt på feeeber... =/



Växlar mellan att vara en grinig unge till att faktiskt tycka de e helt okej.
Hur fasen ska jag ha de egentligen ?
Ja du, svarar ja på mina egna frågor och rycker på axlarna.

Satt och blev dålig på flyget.
Börja med en extrem ryggvärk som bara jävlades med mig!
Sedan kröp febern på mig.

Ringde Odd när jag var framme i Norge.
Kände bara hur ja ville knäcka till hela ryggraden och ja, de var precis vad vi gjorde!
Värken släppte till en ganska stor del.
Dock kryper den på mig lite nu ikväll.
Men men vad är en bal på slottet... humm utan mig... ;)

Nu ska ja ta och lägga mig i sängen och dra igång en lättsam film.

puss och  kram på er.
Men kom ej för nära.. Du kan bli sjuk.

Ps för er som har missat det så jobbar jag i Norge.
Jobbar 2 veckor och är ledig 2 veckor.
Ja och så rullar det på. =)

Xxx


Kommentarer
Postat av: Andy

krya på dig gumman... funderar på att åka dit du bor om man kan ses :) kram gonatt

2008-08-20 @ 22:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0