En underbar känsla...

Hej! 

Mitt namn är Pernilla.
Jag är 24 år och bor i Göteborg. 



Min barndomskompis kom hem till mig igår för att fira min födelsedag, vilket var mycket trevligt!
Även några andra vänner som Jessica, Angelica samt Sara som jag inte sett på några år kom även förbi.
Samt även lite annat folk som ja känner ..=)
Kvällen slutade givet vis med utgång.



Idag e jag lite bakfull.
Dock väldigt nöjd över livet då jag faktiskt känner att de var min sista utgång på ett ganska bra tag!
Nu har ja varit ute 4 kvällar på 3 veckor så nu får de vara nog.

Har kikat lite med mitt gamla jobb och de känns skönt att få jobba lite extra när man e hemma och ej jobbar i Norge.
Att jobba med människor som har grav autism får en att känna sig viktig och behövd.



Jag njuter av varje sekund jag e hemma och jag ser faktiskt fram emot att få putsa mina skitiga fönster..
Att även komma tillbaka till träningen känns helt underbart!
Att ta en kaffe och sätta sig i solen med en bra bok och bara njuta av livet.. ja de e precis de jag ska göra..
Jag älskar mitt liv som jag har idag och vem vet någon dag kanske man har någon att dela med.
Det som 2 människor kan skapa med sina kroppar e helt fantastiskt.
Och att forma en liten människa med kärlek måste vara helt magiskt.
Att se på någon som är lik sig själv, personen man älskar och har vid sin sida kan ju faktiskt inte bli bättre..
Vilken underbar känsla det måste vara!..



Nog prat om de.. Nu ska Pernilla dansa runt i lägenheten med fönsterputs och trasa..=)

puss på er!..;)


Ps . Tack för alla fina gratulationer! .=) 


Kommentarer
Postat av: Amme

SLänger in ett grattis, hoppas du haft en mysig dag.

2008-07-12 @ 23:11:31
Postat av: Mats

Hej vännen va sött att se dig skutta omkring med fönsterputs och allt hoppas resultatet blir succe då. Fint inlägg du skrivit skönt att höra att du mår bra det skall alla göra och få känna.



Ha en skön och bra nattsömn om vi ej hörs kram på dig

2008-07-13 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0