Trivsamt.

Idag kom min mamma och hennes väninna Haide på besök.
Mycket trevligt måste jag säga!
Jag visade in dom i lägenheten..
Det var faktiskt mycket trevlig och positiv reaktion jag fick av de båda.
Ja de kan ju inte göra en annan mer än glad.=)
Vi drack lite kaffe för att sedan åka till Haga för att kika i affärer och sätta sig på ett mysigt kafé där.
Jag älskar de små butikerna där!
En butik är fylld av världens alla kryddor och när jag är där är jag någon helt annan stans än i Sverige.
Jag står och känner, luktar och drömmer mig bort ett tag för att sedan övergå till nästa affär som Har ett stort sortiment av Olivoljor och dylkt.
Givetvis gick jag runt och smakade på alla sorter genom att doppa vitt bröd i olika skålar.
De blev en olja med en blandning av oliver och citron samt en vinäger som smakar lite bubbligt med en rund eftersmak av Champange. På de blev de j lite kryddor samt ännu en flaska olivolja blandat me daddlar. Trode eller ej men den var så fruktansvärt god! ja så nu kommer jag göra Gbgs godaste vinegrätter..=)
Sedan blev de faktiskt en rosa spargris samt en prynadshand dom är till för att hålla upp smycken.
Givet vis var ja ej klar där och fick avsluta kvittot med en liten precent till en kompis. Dck kan ja ej berätta här då ja ej e hundra på att han ej läser min blogg.

=)

Efter alla köp så lev de kaffe och sedan iväg tillbaka hem till lägenheten.

Lite senare på kvällen blev de film.
The Secret life of words. 
Den här filmen väckte enormt mycket känslor hos mig!
Den är defenitivt värd att se!

Nu e Pernilla jätte trött och ja klarar knappt ej att hålla uppe mina blå.
så nu har ja parkerat mamma och hennes väninna i sovrummet och mig själv ute i soffan..=)

natti natti sötisar!!!

massa godnatt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0