Naken igen!

Dock inte jag den här gången... =)

Framför mig sitter en liten tjej med endast byxor på sig.
Yepp ni hörde rätt!..
En liten späd kropp klädd i ett par träningsbyxor av märket.. humm de finns inget märke..
Av ett tappert försök att leta mig in i hennes byxor för att se va de va för märke så kom jag ändast fram till tvättråd och storlek.. Ja S var de i alla fall och de ska tvättas i 40 grader.
För att dölja brösten så har hon en påse Cheez Cruncherz i händerna.
Hon väntar förväntansfullt för att färgen i håret ska ta sig.
Ja där med har ni svaret varför hon sitter i soffan utan en tråd på överkroppen! =)



Imorgon blir de ut till skärgården för att fira midsommar.
Tror faktiskt de kan bli jätte trevligt även om ja faktiskt inte känner en kotte där.
Men men de e ju inget som vi ej har varit med om förut. 
Mari sover här hos mig inatt.
Vi lämnar boet kl 13 00 imorgon på jakt mot sill och potatis!.
Guud så gott de ska bli!
Nubben hoppar jag dock över.
Jag får la slänga den över axeln när ingen ser. 
Ja tar man den inte så tjötar ju folk på en ändå så då får man ju spela lite fult tillbaka..=)

Nej nu e de kvällsmat och lite film som står på kartan..=)
vad man ska äta e ju en annan fråga och ett annat beslut att ta.. 
Dock kommer jag nog på de såfort jag sticker in huvudet i kylen..=)

Natti natti 





Xoxoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0