Retar mig!

Jag retar mig något otroligt på mig själv är när ja e i Norge!
Träningen går liksom lite si sådär.
Bara ja uppnår 3 dagars träning på en vecka så e jag dock nöjd men de e på håret, å de e ju faktiskt fortfarande bara måndag.=)

Sov dåligt dock i natt pga att ja var ute i lördags.
Hade ju sovmorgon fram tills kl 07.30 på söndagen så man får ju passa på!.=P
Inte så mycket till sovmorgon kanske men annars börjar jag ju kl 03,30.
No life here, säger ja!
Bara en massa jobbjobbjobb..=) men de e ju i och försig tokigt bra!
Får bättra på sömnen lite bara då ja slarvar lite granna med den.

Dagen började kl 03,30.
Efter 10,5 h jobb, skrämt en praktikant, diskuterat sextabbar och hackat lök så ögonen svider var de dags att gå hem.
Det blev 2 h sömn när ja kom in på hotellet.
Där efter va de bara att stiga upp och göra sig i ordning.
19,00 hämtade Linni mig och vi åkte till några vänner som bor lite längre upp i ett hus.
Rosé vinet öppnades och ju mer tiden gick ju mer berusade blev vi..=)
4 st tjejer på topphumör är aldrig dumt!


Mina goa tjejjer innan utgång.=)
Mina goa tjejer innan utgång.


Nu var de dags för utgång och vi gick ner till centrum som består av ca 6 st uteställen.
Vi gled givet vis till ett ställe som heter Delice då de brukar vara en hel del bra folk där.
Där hittade jag min gode vän Odd samt lite av diverse arbetskamrater.

Jag hade jeans på mig samt ett grönt linne med bar rygg.
Kvinnan på 64 år som jag jobbar med skred in på dansgolvet och  visade vad hon gick för.
Em mycket rolig dam som gör att man får många skratt!
Dock vet man aldrig med henne om de hon säger e sant eller inte..=)
Hon kom och satte sig bredvid mig på höger sida.
På vänster sida satt Linni och framför mig hade jag Sandra.
Jessica kom rusande med kameran och drog av ett kort.
Där efter tog kvinnan på 64 och drog sina naglar mot min rygg och sa till mig: 
- Pernilla... Det är synd att du ikke vore lespisk.. 
jag blev förvånad över de hon sa och tittade på henne frågande samtidigt som jag skrattade enormt mycket!
Hon vände sig om och gick över till dansgolvet.
För att ja skrattar också är de att de faktiskt e en typisk sak som hon skulle kläcka ur sig.
Dock så råkar de ju alltid vara jag som råkar ut för sådant här! 
Haha så sjukt!

Jag och marit
Jag och ännu en kolega som  jag hitta.
Hon ser lite skrämd ut. ;)
Tungan e ute på mig vilket betyder att alkoholen har sin verkan. 

Jag gled över till baren där Odd stod.
Berättade händelsen och tog en tequila på de.

Klockan gick och började närma sig 03...
Jag kände att jag började bli lite trött så jag sa hej då till mina vnner och satte mig i en taxi påväg hem..

Nu e de måndag, ny vecka och nya tag..=)

kramar från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0