Tjohoo!

Livet e allt underbart!

Måste faktiskt tacka för alla goa kommentarer jag får!
Ja både dåliga som bra..=)
Jag har valt att ej publicera alla då de även finns en del elaka och taskiga inlägg. 
Fick ett elakt idag och de kom över mig att jag tyckte det var ganska rogivande att läsa.
Att man har kunnat skapa en sådan irritation hos en annan människa är lite kul.=) 
jag älskar ju uppmärksamhet ja vare sig den e negativ eller positiv man har ju skapat något.
Alla behöver vi ju även kritik för att kunna bättra oss. =) All kritik är positiv kritik! =)
Och skitsnack e ju inte heller så otrevligt.

Visste ni att skitsnack tyder på självhat?
Mår man bra med sig själv då mår man ju bra med andra också och behöver ej hävda sig med att prata skit.. =)
Så sluta prata och börja älska er själva istället! 

Nä nu ska ja ta och sova snart.. Upp och jobba kl 03.30 imorgon.=)

Idag var det jobbigt att jobba. måttligt bakfull e man ju också då man var ute och roade sig på kvällen efter jobbet igår.
jag måste verkligen säga att ja hade mycket trevligt
Bilder finns. Dock ej på denna dator men de kommer..=)

Massa kramar från mig..=)


Kommentarer
Postat av: hemligt

gumman lilla, detta är inte och skapa irritation. jag berättar bara vad som är sant.... och vi vet mycket väl att dt stämmer . sen att du försöker bli en bättre människa tror jag säkert...... men sanningen svider =)



mina källor är riktiga! som sagt.... kommer från din omkrets =) lev ett lyckligt liv....... bara roande att du skaffat blogg! =)



massa kramar från MIG som kommer avslöja vem jag är =)

2008-06-29 @ 20:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0