Modellfoto

Den 13 juni så genomförde vi en idé som FOTOGRAF JHON HAGBY hade haft ett tag.


Det han tänkt är att han skulle klämma in en modell i den och sedan fotografera när hon ligger ihopkrupen där.


Modellen blev då jag.


Han kom på att vi skulle placera buren mitt i askan som legat kvar efter en skogsbrand.


När vi kom fram luktade det fortfarande bränt.

Mina små 36 or till stilettklackar åkte av för att klara av att gå i den nerbrända skogen.

Barfota gick jag in i skogen för att sedan krypa in i denna lilla bur.

Det som var jobbigt var inte att vara i buren utan att komma in och ut.


Här har ni ett utkast på bilderna.. =) 

Allt gick kanon även om det var fredagen den 13..=)






FLER BILDER AV FOTOGRAF JHON HAGBY finner ni på : www.pictpro.se 

Kommentarer
Postat av: petrus

Faaaaaaan va coola kort :) nice work

2008-06-23 @ 19:05:50
URL: http://fpj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0