Hihi

Hitta en hel del bilder nu som e tagna för sjukt länge sedan.

Detta kortet e taget för ca 5 år sedan.
Angelica till Vänster och jag till Höger
Angi och jag

Ett gammalt foto jobb som gjordes för ca6 år sedan om ej mer.
Haha



Vilken valp..=)




Matthias och jag.
Jobb för Nelly.se
Otränad man va där duuuuuuuu..=)
Och Blond ska ja ju inte heller vara! haha



Jag en sen natt efter jobbet.
På den tiden jobbade jag för magnus uggla som 
dansare i hans show på Rondo här i Gbg.

 

Jobbar för efterfesten.com  i Gävle:








Idag har jag varit en sväng på stan.
Mötte upp grannen Jessica och där efter kära Johan med vän willjam under armen sittandes på MacDonalds. =D
Stannade i 5 min sa hej och där efter gick ja och Jessica till NK för en fika.
MYCKET trevligt!
Helena och Chantall kom även förbi en sväng.

Där efter blev de träning.
Blev enbart axlar idag.. Gick bra.
Dock var ja ej motiverad för 5 öre.. 
men men de kan ju ej vara perfekt jämt! =)

Nu ska ja diska och städa undan de sista. =)

Ha en god natts sömn..=)

Kramar Pernilla






Kommentarer
Postat av: Eva

vad roligt med gamla bilder tjejen! KRAM

2008-11-14 @ 00:01:58
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Amme

Du skulle haft kvar det brun/röda svallet! Riktigt vackert var det tycker jag =)

2008-11-14 @ 22:44:44
Postat av: Pernilla Pramberg

Eva:



Du ska veta att ja höll på att skratta sönder mig när ja hitta dom! =D



Amme:



Tack ska du ha! =) Själv trivs ja dock super duper i de mörka ja har nu.

De e ju ändå vinter..;)



Massa kramar

2008-11-18 @ 19:12:59
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0