MYCKET!

Sådär!
Nu har Pernilla börjat med mitt nya matupplägg.
Kan ju säga som så att gå upp  vikt e en grej som ja ska göra.




Ja de märktes även med på frukosten ja åt som tog ett tag att pressa ner:

90g Okokt Havregryn + 19g rapsolja
2 ägg
25g Protein

I och med att min lilla mage e van vid lite mindre mängd mat vilket är mer än hälften på detta ja får trycka i mig så va de liiiiiite knepigt att få ner.
Men men eftersom ja e ganska principfast så kommer detta gå bra.
Gillar ju att tävla, inte mot andra utan framför allt emot mig själv!





Tack Hanna och Sandra rör ett roligt armpass igår!
Vek ju mig av sandras kommentarer ibland.
Sjukt roligt! Haha!!
Mer än så ska vi nog ej nämna. ;) 

Nu e de snart daggs för ett rygg pass med Linda.





Kommentarer
Postat av: Linda Byström

Du är härmed utmanad!

2008-11-08 @ 06:26:22
URL: http://metrobloggen.se/lindafitness
Postat av: Pernilla

Haha ok då kör vi..=)

2008-11-08 @ 12:23:54
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0