Vänner

En tjej frågade en kille om han tyckte hon var söt.



Han svarade nä...



Hon frågade honom om han ville vara med henne för evigt.





Han svarade nä...





Hon frågade sedan honom om han skulle gråta om hon lämnade honom.





Och än en gång blev svaret nä...







Hon hade nu hört nog och gick därifrån med tårar som strömmade nerför hennes kinder, men då tog killen hennes arm och sa;







Du är inte söt, du är vacker.







Jag vill inte vara med dig förevigt, jag MÅSTE vara med dig för evigt.






Jag skulle inte gråta om du lämnade mig, jag skulle dö.
 
 
 
 
 

Så nu vill jag säga till dig:








Jag gillar dig för det du är till mig.... En äkta vän.






Kom ihåg:







En äkta vän hjälper dig inte ur fängelse, utan en äkta vän sitter
bredvid dig och säger; 'VI strulade till det!'




 



Jag är verkligen stolt över att få vara din vän.








Läs noga igenom allt detta ända ner till den sista meningen utan att
hoppa i texten.








Jag har lärt mig att.... livet är som en toarulle. Ju närmare slutet
man kommer desto snabbare går det.









Jag har lärt mig att....pengar inte kan betala klass.







Jag har lärt mig att...Det är de små dagliga grejorna som gör livet
så spektakulärt.








Jag har lärt mig att...Under allas hårda skal finns det någon som vill
bli uppskattad och älskad.








Vad får mig att tro att jag kan?








Jag har lärt mig att...att ignorera faktum tar inte bort faktumet.








Jag har lärt mig att....att ju mindre tid jag har på mig, ju mer får jag gjort.








Till alla er....







Läs nu noga ända ner till den sista meningen.






Visa din vän hur mycket du bryr dig.








Du är min vän och jag är lycklig för det.








Älska de du kan.







Rör vid de du kan nå ut till.

 


 


Kommentarer
Postat av: Jens Johnsson

Tjena Pernilla.. Skit bra skrivet.. håller med dej till 100%.. Kram

2008-11-13 @ 05:55:40
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Sandra

*Fint Katten! Den är bra den!

Miss you!

Det kommer bli en galen helg för mig..!

PUSS

2008-11-13 @ 09:23:59
URL: http://sandrageeblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0