Dagen!

Dagen ær bættre æn igår.
Man tager de man får då tiden bara går.
Kom i mellan mina lår och sug på mina tår.

Næ fy fabian haha.. Nu e ja trøtt! haha Hoppas ni ej tar mig på allvar hær nu! haha

Trøtt på jobbet idag men har bra mænniskor som ja arbetar me så de ska gå fint.
Anne-mette gorde ett tappert førsøk till att få mig att skratta.
Skrattar gør ja jæmt men nær hon visa upp stolt att  hon har sverige strumpor på sig skratta ja och sjøng
Svenska nationalsången.
Jag kramade om henne och sa att DETTA kommer att bli en bra dag!

=)

Kram pch puss på er

Kommentarer
Postat av: Linda Byström

Hej.. Vilken fin blogg du har, hittade din blogg via Hanna Pucca. Jag länkar till dig, hoppas det är ok. Mvh Linda

Postat av: Pernilla

klart de e ok! länkar dig me då gömman..=)



kramkramkram =)

2008-10-15 @ 11:56:24
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0