Dum.?..

Igår:

Somna innan flyget lyfte och vakna när de landade!
Grymt bra jobbat där Pernlla!
De ska ja göra om! Tiden gick ju fort som attans..=0)

De var annat när man vänta 5 h på flyget då ena hjulet var sönder.
Ja ha alltid sådan tur med flyg! =)



Kort på mig nyvaken på offentlig toalett! Ja ja sov ej där då utan gick in för att göra behov efter landning. =)

Väl hemma blev de ansiktsmask och färg av utväxt på håret. 

TJOHOOOOO!



Idag:

Vakna..
Kaffe.. Powerwalk... 
Städa lite.. 

Pernilla e frk tidsoptimist som vanligt.. Får kuta iväg för att hinna med tiden hos Elle för att göra mina naglar.
Guuuud va fina de blev!
Kör på fransk manikyr nu då jag har en plåtning i veckan.
Kommer bli kul att ha bilder precis innan operationen! =)
Ja så man kan gämföra lite.

Efter jag varit på  


Hos Elle så va de en sväng in i diverse affärer för att köpa lite prylar till lägenheten.
Det här blev de:



Ljus, ljusfat i sten.
Två stora badhandukar och 2 små för händerna..=)



Lite smink och ansiktsrengöring fick också följa med..=)



Två skålar i trä samt 2 ljusstakar i trä. 3 korgar till förvaring samt ett nytt knivsätt då min kombo stod för de förra.

Imorgon ska ja se om jag kan få tag på gardiner till mina fina fönster. =)
Har fyllt dem med växter innan men nu åker de med Karin till hennes nya lya så de ser lite tomt ut.. 

Och nu över till Dum?..

Ikväll så har ja pratat med en tjej vars pojkvän ja känner.
De han ej hade berättat för mig va att han hade flickvän.
Ja hade ju frågat givet vis då vi ej haft kontakt på ett tag.

Den så kallade flickan var jätte kär och ja har pratat med henne tidigare vid andra tillfällen.
Frågade min killkompis "pojkvännen" vad ja skulle säga då ja inte ville förstöra något.
och tyckte att deras problem får dom sköta själva.

Svaret ja fick va att de ej var tillsammans och att ja fick säga vad ja ville.
Tänkte dock ej säga något ändå då ja ej orkar med sådant dära.
Men hon fortsate prata om honom och ja kunde ju ej låta bli att fråga lite heller.
Helt plötsligt fick ja ont i hjärtat.
Frågade hur länge de träffats och hon berätta.
Frågade om de hade pratat om att vara tillsammans och de hade dom.
Ja kunde verkligen ej hålla mig längre. 
Jag ogillar skarpt killar som gör så.

Önskar någon berättat för mig när ja va tillsammans me min kärlek och han samtidigt va tillsammans med en annan.
Alla visste. 
Våra gemensamma vänner visste..
Ett år tog de innan ja fick reda på de.
Önskar någon kom fram till mig och berättade allt för mig innan ja satt tokfast i klorna.
Känns ju ganska förnedrande att bli bedragen under ett års tid konstant.
Kändes lite som om marken försvann under mina fötter där.

Jag gillar att ta smällen på en gång och så e de över sedan.
Orka spilla energi på någon som inte älskar och vill ha en helhjärtat.

Tjejjen i alla fall blev tok ledsen!
Fick ågren direkt och önskar ja aldrig berättat något då hon var så enormt ledsen.
Varför sa ja de?! Kan de ej lösa detta själva!?
uch.
Jaja han sa ju faktiskt ja fick säga vad han ville..

humm

jaja...



Nu e de daggs för att sova i alla fall..

massa kramizzar.

Kommentarer
Postat av: Gustaf

Jobbig sits, men HELT rätt gjort. Pucko-kille, enligt MIG.

2008-10-24 @ 09:12:52
Postat av: Sara

Min åsikt-Du försöker desperat efterlikna Fitness Bunnys blogg som nu råkar vara ditt ex sambo??stämmer det? en liten fågel viskade det ..... hahahahgha

Skärpning,bättre kandu!?

2008-10-24 @ 21:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0