JAG DÖR!!! HAHAHA!!!

Här kommer lite film bevis i jakten på uppmärksamhet när man var yngre.
Vrider till sig lite i magen när ja ser de, men ja kan fasen inte låta bli att skratta 
samtidigt som ja ligger dubbelvikt på golvet, sätter gröten i halsen och fummlar med kaffet.

Det här bjuder jag på! haha

Första e Primal Fear Metal is Forever:

Klarar du av att hitta mig?
Här e de knappt så ja känner igen mig själv.=)



Nästa e dj mendez - ya poh:

Vi hade sjukt kul när vi spelade in denna.
Även detta e några år sedan. hehe
Lite lättare att hitta mig dock. haha





Kommentarer
Postat av: Eva

oj11 SNYGG SOM VANLIGT. SCHTEEEKEN!

2008-10-18 @ 00:07:25
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Daniel

ehh? du är ju lika beroende utav uppmärksamhet då som nu.



dubbelmoral anser jag.....

2008-10-19 @ 18:21:21
Postat av: Pernilla

Eva: Tack snuttis..=)



Daniel: Hehe lite dubbelmoral e de nog ja..=)

Dock så e man ju de ej på samma sætt som då.

Hade ja inte gillat uppmærksamhet så hade ja ju aldrig bloggat tex..



kramski

2008-10-19 @ 18:49:43
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0