Trött igen..

Trött på lögner trött på svek..

Nu orkar jag inte mer.
Jag håller inne på min besvikelse.. säger ej så mycket.
De tar ut sin rätt när jag druckit alkohol.
Därför e jag nykter så ja kan ha kontroll och tygla mig själv.

Dock är ja ej arg för de som hänt utan ser de som en erfarenhet och lärdom livet gett mig.
Där emot stör de mig i mitt arbete jag gör bestående av tankar som ej behövt finnas där.
Försöker skicka iväg dom så gott de går och jag brukar vara ganska bra på de.
Men inte nu.
Kanske lika bra så slipper jag få allt i en smäll. 

 

Nu ska Pernilla gå och sova.

Börjar kl 07.30 SOVMORGON för mig! =)



Saknar er när jag är här...
Massa massa kramar


Kommentarer
Postat av: Mats

stackarn Kramar om trist att se dig vara besviken och ledsen vill att du skall vara happy och go precis som den Pernilla man lärt känna.



Kom bara på en sak det är dom som behandlar dig illa som skall vara nere för dom får ju ej se vilken underbar tjej du verkligfen är. Kör hårt sötnos



Kram på dig

2008-10-12 @ 01:49:45
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Kalle Glädje

Saknar dig meeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!



Längesedan vi sågs nu hjärtat... Jag har ju varit i sthlm hela jävla veckan... på gott och ont måste jag säga... Gillar stan men det e något som inte stämmer... (f'låt alla sthlm's bor som läser detta...) Men det e väl så - hemma e ALLTID hemma!?



Kram

/Kallekula

2008-10-12 @ 06:03:27
Postat av: Eva

KRAMAR!!!

2008-10-12 @ 14:12:43
URL: http://eva.blogg.se/
Postat av: Gabi

men du har ju psykiska problem, dom försvinner inte, dom är kvar resten av livet.

2008-10-17 @ 20:51:25
Postat av: Pernilla

GABI: HAHAHA! På kvællskvisten såhær så tycker ja facktiskt ditt inlægg var lite roligt.=) haha Jaja

sådant sæger ju mer om en annan æn mig dess værre.. =/

Inget illa menat men psykologiskt sætt så gør de de. Som man kænner sig sjælv kænner man andra som man brukar sæga.

Så upstår æven svartsjuka.

De e oftast den som e svartsjuk på sin partner som e den STORA boven.



kram kram kram..=)

2008-10-17 @ 22:01:32
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: Gabi

försök du dölja det som egentligen är du =) inget illa menat, men vi är en del som känner till dina problem, och mer och mer får man bekräftat=)



för guds skull, ta hand om dig och göm alla vassa saker du har i närheten! och var ärlig mot din vänner istället



mvh gabi=)

2008-10-17 @ 23:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0