En Sjuk Fest!





Sjukt jäkla kul!!!

Tack, tack, tack alla läkare, sköterskor, patienter och andra fantastiskt sjuka människor för att ni gjorde SKOTTFINTFESTEN 2008, Tema Sjukhus till en oerhört sjuk tillställning!!

I vimlet sågs alla från Dr House och Dr Döödh till psykolog Gittan Schnaabel-Heiss utförandes diverse test av festdeltagarnas mentala hälsa.
Ett par helt nyopererade plastikpatienter sågs oxå le stramt i baren bland alla naughty nurses och taffligt nervösa AT-läkare!

Han ni möjligtvis tagit lite röntgenbilder på festen så lägg gärna in dem här på gruppen "Skottfintfest" så att de som inte kom i uniform kan lära sig hur det skall se ut...

Nåväl, idag ordinerar vi tömning av medicinskåpen på smärtstillande och intagande av litervis med vätska för att återställa balansen i kroppen.

Med önskan om god bättring

Dr Scott Fhint
...med personal









I början av kvällen och jag kan ej hålla mig för skratt!



Mina kolegor:



     
   

Pernilla börjar bli varm i kläderna.





Kommentarer
Postat av: FF

Mmm, SJUKT kul, å snyggaste outfitten hade du. :-D

2008-09-29 @ 16:50:22
Postat av: Anonym

Nämen Tack ;=)

Och du är den snyggaste sjuksköterskan jag sett.

2008-09-30 @ 12:29:27
URL: http://ellinoradolfsson.blogg.se/
Postat av: pierre

skoj att du hade med mig i din blogg=)

(killen i rullstol)

2008-09-30 @ 21:24:07
Postat av: Pernilla

haha tack Ellnora!! =)



Pierre: klart di ska va me! Dig va de ju nästan synd om!.=) hihi

2008-10-01 @ 11:59:57
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/
Postat av: pierre

haha!! ja men bara nästan, tur att jag fick en hjälpande!!!! hand på mittenbilden=)

2008-10-01 @ 14:37:58
Postat av: Pernilla

HAHAHAHAHAHA

2008-10-02 @ 11:51:39
URL: http://pernillapramberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0