LEDSEN

Ledsen før att jag ej hinner blogga så pass mycket som jag hinner nær jag e hemma i sverige.
jobbar just nu vilket innebær att jag ær på jobbet kl 03,30 till kl 08,00 Dær efter trænar jag och gør diverse ærenden.
Børjar kl 12,00 igen och slutar kl 18.00.
Før att årka emd allt så går ja oftast hem direkt (utom idag) och sover.

Imorgon ska ja ivæg och kika på min Drake som ja ska tatuera in øver vænster sida vid magen och lite øver rumpan.
Længtar så jag DØR!..=)
Fy va ont de kommer att gøra! wwwhii

Nu ska ja hem och sova i alla fall!..=)
1000 kramar på er alla


Kommentarer
Postat av: Josiee

hihihi jo jag ska visa upp den rumpbiulkden och säga att det e du snutten;)..haha nää..sitter på jobbet nu och segar mig..träningsvärk av bara satan i armarna:) sjukt nöjd haha..pillar du med nu vännen?Kram

2008-09-11 @ 19:25:51
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0