Mysigt!

I väntan på mitt plan i Oslo:


Sitter på övervåningen på en mysig tapasbar med röda stolar och frostade glasbord.
På bordet står en lampa som ger ett behagligt och små mysigt sken. 
Samt min Laptop och ett glas rött som jag unnat mig i väntan på mitt försenade plan. 
Det är gigantiska fönster ut mot alla affärer och den stora landningsbanan.
Det börjar bli mörkt och de regnar ute.
Kan ju faktiskt erkänna att ja trivs att sitta här.
Se alla människor springa förbi och samtidigt undra var dom ska ta vägen.
Ibland e de allt skönt att vara ensam.
Skulle dock vilja ha någon att komma hem till.
Berätta om min behagliga dag och säga de tre fina orden jag älskar dig.

Dock är ja ju faktiskt på väg till jobbet nu och farmor har ju faktiskt berättat för mig att man ej ska ha allt för bråttom och att man ska prova alla först innan man bestämmer sig för en.
haha
Farmor e rolig hon!.
Dock e ja tvärt om och brukar vara allt för snabb i mina val av respektive.
Men man har ju gått på många nitar vilket resulterar i ett resultat som e precis tvärt om.
Helt plötsligt blir ingen god nog och leta fel är numera något jag är bra på.
Det är ju något ja faktiskt får ta och sluta upp med!
Men det är ju inget som man gör på en handvändning precis...

Massa kramar Pernilla










Kommentarer
Postat av: Mats

vilket fint inlägg hoppas du finner lyckan snart *ler sött ha nu en bra resa och en skön jobbar vecka i Norge Kramar

2008-09-09 @ 18:57:43
URL: http://matslarsson.bloggproffs.se
Postat av: Rosie

Hejsan!



Ja du får gärna länka mig, så gör jag det samma!



Ska du kolla på SM i år?



Kram

Rosie

2008-09-10 @ 09:16:34
URL: http://fitnessfemme.blogg.se/
Postat av: Josiee

hihi jamen jag älskar att träna så det var ingen fara;);) bara inte haft så mycket tid...haha du skulle se min killkompis när jag var inne på din blogg häromdagen..han bara vem i hvte e det och varför har du inte presenterat mig?hihi..helt galen blev han;)

2008-09-10 @ 15:56:41
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0