Trött..



Över 500 gäster idag under lunchen! 
Vi var kort om personal så ja fick springa runt som en liten jubelidiot i den jättestora lokalen!
Fick även 3 gäster att sjunga opera med mig idag.. ja under all stress så måste man ju ha lite kul också.
Låter ju dock ganska komiskt när ja väl sätter igång. hehe

Det blev i alla fall axlar och bröst innan jobbet idag.
Gick mycket bra faktiskt så jag e nöjd!
Där efter så tog ja min trampmaskin på 2 hjul raka vägen till jobbet.
De ska ju bara ta 10 min där ifrån, men den här gången tog de 30min.
jag Skulle ju spara in lite tid så ja körde in på en väg som ja trodde skulle va snabbare.
Dock gick vägen åt ett helt annat håll än vad jag hade tänkt mig och fick där med vända tillbaka.
hehe så typiskt mig sådant här!

Men men nu e de dags för Pernilla att sova.
träning som vanlig ordning innan jobbet imorgon.

Natti

Kommentarer
Postat av: Josiee

hihi du e för skön baby! Händer det någe skoj i helgen nu då? fest lugnt jobb? tell me all:) själv sliter man nattetid på jobbet men till helgen då blir det fest:)pussss

2008-08-29 @ 03:59:19
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Eva

vacker =) Allt bra med dig? titta gärna in på min sida och skriv en rad =)

2008-08-30 @ 10:48:18
URL: http://evasriddle.blogg.se/
Postat av: Jonna

finfin bild!

2008-09-02 @ 07:43:45
URL: http://jonnaa.se
Postat av: Anonym

hej där. jag ska byta namn på min blogg och undrar om du har ngt bra förslag? evasriddle.blogg.se /Eva

2008-09-02 @ 18:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0