John blund

Ska börja med att säga Tack till Mari!
Mari har varit en pärla idag då hon hjälpt mig att tvätta mitt hår.
Ja jag kan ju faktiskt ej lyfta på armarna mina. Hehe.
Men nu ikväll får de faktiskt mycket bättre!

På måndag är de återbesök hos kirurgen på :



Då blir de av med bandaget och jag får se resultatet mer tydligt! =)
Jag e nyfiken i en strut!





Hos Lelle på MM Sports blev de en massa prat.
Kärlek, pengar och framför allt kläder som jag ska ha på mig när ja ska jobba för dom på FF.
Kommer bli SJUKT kul!
Alltid roligt att jobba med trevliga och goda vänner. =)

Som ja även berättat tidigare så går ja på en hel del smärtstillande pga operation fåfänga till bröst. =)
Så väl pv hem med vagnen så somna jag.. Givet vis!
Dock hade ja ju turen att ej åka för långt. phuu
Här med erkänner jag att jag är nog ett mycket tråkigt sällskap för stunden! ;)

Väl hemma så diska ja lite, samt lyssnade på skön musik.
Satte mig i soffan.. och gissa vad.. han knappt sätta mig ner förrän jag SOMNADE!. 



Ja så nu har ja varit vaken en liten stund extra efter min tupplur.
Dags för att gå och knoppa på riktigt! =O)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0